یک رهبر بزرگ می تواند برای تیم ، اداره و یا حتی یک سازمان به طور کامل تأثیرگذار باشد، تأثیر آن ها می تواند به دیگران کمک کند که بهتر شوند. متأسفانه، برعکس این نیز صادق است. رفتارهای بد رهبری می تواند یک محیط سمی ایجاد کند، براساس تحقیقات ما ، 44 درصد از مردم رئیس خود را دلیل اصلی عدم ترک شغل عنوان کرده اند. احتمال دارد که شما در مقطعی نیز یک رهبر بد داشته باشید، اما امیدوارم که هرگز یکی نبوده باشید. اما اگر نگران هستید ، ادامه دهید تا بدانید که کارمندان به عنوان 10 رفتار بد رهبری رتبه بندی می شوند و یاد بگیرید که چگونه از آنها جلوگیری کنید.

 

 

 

برخی رفتارهای بد رهبری چیست؟

 

براساس شاخص بد رئیس BambooHR ، 10 مورد برتر که یک رهبر بد انجام می دهد در اینجا آمده است:

 

 

 

اعتبار به کارکنان نمی دهند

 

اعتماد به نفس کارمندان را کم می کند

فشار کاری زیادی به کارمندان وارد می کنند

 

از دفاع از جبران خسارت کارمندان خودداری می کند

 

افراد اشتباه را استخدام یا تبلیغ می کند

 

شیفتگی در اختلافات بین کارمندان و مشتری ها مقصر است

 

جهت گیری ندارند

 

میکرو منیجمنت می کنند

 

بیش از نقاط قوت آنها روی نقاط ضعف کارکنان متمرکز است

 

انتظارات واضح را مشخص نمی کند

 

چگونه می توان از رفتارهای بد رهبری جلوگیری کرد

 

حتی اگر برخی از آن رفتارهای ضعیف رهبری را در خود تشخیص دهید ، ناامید کننده نیست. برخی از این روش ها را برای مع و جلوگیری از این رفتارها امتحان کنید.

 

 

 

1. به کارمندان خود اعتبار دهید

 

تصور کنید که یک کارمند هستید که بهترین کارهای مطلق و ساعات اضافی وقت خود را برای انجام تکالیف قرار داده و سپس . رهبر شما در جلسه شرکت بعدی اعتبار خود را می گیرد. 

 

به عنوان یک رهبر ، ممکن است فکر کنید که وقتی خوب به نظر می رسد ، کل تیم خوب به نظر می رسد ، اما سعی کنید به طور دیگری به این فکر کنید: وقتی تیم شما خوب به نظر می رسد ، این نشان می دهد که شما یک کار عالی برای هدایت آنها انجام می دهید. حتی یک شناخت کمی به طول می انجامد ، بنابراین پیگیری کنید که چه کسی روی چه کاری کار می کند و مطمئن باشید افرادی که تلاش بیشتری می کنند ، پاداش شایسته خود را دریافت می کنند.

 

 

 

2. به کارمندان خود اعتماد کنید

 

مگر اینکه افراد را به دلایل اشتباه (یکی دیگر از رفتارهای ضعیف رهبری) استخدام کرده باشید ، کارمندان خود را استخدام کرده اید ، زیرا آنها افرادی باهوش و توانمند هستند که مهارت های درستی برای انجام کار خود دارند. به آنها اعتماد کنید تا این کار را انجام دهند! اگر یک کارمند دلیل عدم اعتماد به آنها را به شما می دهد ، مکالمه داشته باشید و سعی کنید مسائل را به عقب برگردانید. اعتماد هر دو راه را پشت سر می گذارد. هرچه اعتماد بیشتری به کارمندان خود داشته باشید ، بیشتر به راهنمایی شما اعتماد خواهند کرد.

 

 

 

3. به کارکنان خود اجازه استراحت دهید

 

حمل تکالیف به موقع و به خوبی انجام می شود مهم است. این کارهایی است که کارمندان حقوق دریافت می کنند. اما مردم دوستان و خانواده و سرگرمی نیز دارند. به علاوه ، هر کس گاهی اوقات به استراحت نیاز دارد. دانشکده فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد گزارش داد که فرسودگی شغلی 190 میلیارد دلار هزینه های مراقبت های بهداشتی در آمریکا و همچنین 120،000 مرگ ناشی از استرس را دارد. بنابراین شما نمی خواهید شرکت خود را با درخواست از مردم خود بخواهید روغن نیمه شب را بسوزانند.

 

در مورد آنچه کارمندانتان می توانند به اتمام برسند واقع بین باشید ، آنها را ترغیب کنید که از PTO خود استفاده کنند ، و هنگامی که متوجه شدید کارمند اضافه کاری اضافه کرده است ، یک به یک با آنها در مورد چگونگی کمک به مدیریت بار کاری خود به آنها کمک کنید.

 

 

 

4- در مورد جبران خسارت با آن ها ارتباط برقرار كنيد

 

به عنوان یک رهبر ، شما باید برای گفتگو با کارمندان خود در مورد جبران خسارت آماده شوید. همچنین باید یا برای آنها بجنگید تا مبلغی را بپردازید که شایسته آنهاست یا می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید که چرا آنها آنچه را پرداخت کرده اند پرداخت می کنند. وقتی صحبت از جبران خسارت می شود ، رهبران باید آمادگی داشته باشند که:

 

 

زمینه و چگونگی تصمیم گیری در مورد جبران خسارت را ارائه دهید

 

در مورد اهداف شغلی کارمندان خود سؤال کنید تا بتوانید به آنها کمک کنید تا به کجا می خواهند برسند

 

پس از افزایش یا در صورت عدم پذیرش ، کارمندان را بررسی کنید

 

5. استدلال در مورد استخدامهای جدید یا تبلیغات را به اشتراک بگذارید

 

این یکی مشکل است زیرا "اشتباه" می تواند ذهنی باشد. آنچه که ممکن است کارکنان شما به عنوان رفتار بد رهبری تلقی شود ، می تواند یک اختلاف نظر باشد ، اما اگر مطمئن شوید که کارمندان به همان اندازه برای تبلیغات در نظر گرفته می شوند و به این فکر می کنید که چه کسی را به تیم خود می رسانید و چرا ، احتمالاً کمتر دیده می شود. به عنوان یک رئیس بد وقتی شخصی استخدام شده یا ارتقا پیدا کرده است ، خوب است که استدلال تصمیم خود را با بقیه تیم خود به اشتراک بگذارید. این نه تنها باعث تردید در بین افراد شما می شود ، بلکه می تواند به آنها نشان دهد که چگونه می توانند در حرفه خود پیشرفت کنند.

 

 

 

6. تصمیم گیری های خود بین کارمندان و مشتری ها

 

آیا مشتری همیشه درست است؟ آیا کارمندان شما همیشه درست هستند؟ واقعیت این است که ، هیچکدام از آنها همیشه درست نیستند و این مکان دیگری است که ارتباطات مهم است. کارمندان شما می خواهند شما را به عقب برگردانید ، اما اگر در شرایطی قرار گرفتید که نیاز به همکاری با مشتری داشته باشید ، با تصمیم گیری خود با کارمندان خود ارتباط صریح برقرار کنید و کسی را زیر اتوبوس نریزید. یک رهبر بزرگ سرزنش نمی کند؛ آنها مسئولیت اقدامات کارمندان خود را به عهده می گیرند.

 

 

 

7. یک مسیر پاک برای تیم ایجاد کنید

 

شما به عنوان رهبر ، باید مسیر مشخصی را برای تیم در نظر بگیرید. وقتی فرصتی برای آموزش چیزهای جدید به کارمند خود می بینید ، به دنبال آن باشید! مردم می خواهند تحت رهبری شما یاد بگیرند و اگر بتوانید به آنها در رشد شغل خود کمک کنید ، از شما به عنوان مربی ارزش خواهند گرفت. به عنوان یک رهبر خوب ، شما باید بتوانید بازخورد انتقادی بدهید که به پیشرفت کارمندانتان کمک می کند ، نه فقط آنچ ه را که مردم را خوشحال می کند بگویید.

 

 

 

8. کارمندان را برای انجام کارهای بزرگ آزاد کنید

 

شما بچه نگهدار کارمندان خود نیستید و آنها علاقه ای به بچه دار شدن ندارند. شما به عنوان یک رهبر ، شما برای راهنمایی و بینش اولیه وجود دارد ، نه اینکه به هر مرحله از پروژه های کارمندان خود معترض شوید. آنچه مهم است محصول نهایی آنها است. چگونگی رسیدن آنها به آنجا ، بیشتر آنها ، مربوط به آنهاست. با کارمندان خود صحبت کنید که چقدر می خواهند شما در پروژه های خاصی درگیر شوید. خواه این یک چیز جدید یا کاری است که آنها 1000 بار انجام داده اند ، آنها لیاقت این شانس را دارند که کارهای شگفت انگیزی را به تنهایی انجام دهند.

 

9- به كاركنان بخاطر نقاط قوت خود ستايش كنيد

 

طبق نظر هاروارد بازنگری تجاری ، نسبت ستایش به نقد ایده آل 5: 1 است. پیگیری بیش از حد دشوار خواهد بود ، اما اگر مرتباً از کارمندان خود تقدیر می کنید ، وقتی نیاز به نقد سازنده دارید ، پذیرای آنها خواهند بود.

 

 

 

 10- به کارمندان در تنظیم و دستیابی به اهداف کمک کنید

 

کارمندان باید از روز اول انتظار داشته باشند که از آنها انتظار می رود. با تعیین اهداف در طی فرایند ورود به سیستم ، شروع کنید و با تعیین اهداف جدید و چک کردن در کنار کارمندان در طول یک بار ادامه دهید.

 

 

 

ارتباطات کلید رهبری خوب است

 

شما شاید متوجه شده اید که یک موضوع مهم برای اصلاح این رفتارهای ضعیف رهبری ، ارتباطات است. یکی از بهترین روشهایی که می توانید به عنوان یک رهبر پیاده سازی کنید ، بطور منظم یک نفره با کارمندان است. این امر گفتگوی بین شما و کارمندان شما را باز می کند تا آنها بتوانند به شما بگویند که اوضاع چگونه به پایان می رسد و شما می توانید به یکدیگر بازخورد سازنده دهید. به کارمندان خود نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید ، اهداف شغلی آنها و آنچه را که از شغل خود می خواهند. این به طرز طولانی به سمت ایجاد یک تجربه مثبت برای هر دوی شما پیش خواهد رفت.

 

 


سیستم های پیشرفته منابع انسانی کارمندان ,رهبر ,دهید ,انجام ,مورد ,خواهند ,جبران خسارت ,مورد جبران ,تصمیم گیری ,برای انجام ,همیشه درست ,مورد جبران خسارت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فرش دستباف مواد شیمیایی و کاربردها جنرال لند شناختن دشمن مباحث مربوط به راه اندازی سایت معرفی کالاهای صنعتی خرید فروش املا ک تهران, املاک مدبر آموزش زبان عربی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان